ending1_chars = endings1_arr[2];
ending2_chars = endings2_arr[1];
ending1_chars = endings1_arr[1];
num = MaxLen - elem.value.length;
endings2_arr = Array('символв', 'символ', 'символи');
endings1_arr = Array('Залишилось', 'Залишився', 'Залишилось');
var elem = frm.elements['comment_msg[bodytext]'];
var frm = document.commentform;
if (!getCookie("blogs_user_id")) {
document.getElementById('block').style.display = 'block';
if (document.commentform.elements['comment_msg[bodytext]'].value == 'Написати коментар...') document.commentform.elements['comment_msg[bodytext]'].value = '';
document.getElementById("commentform").className = 'field22';
document.getElementById('block').style.display = 'none';
document.commentform.elements['comment_msg[bodytext]'].value = 'Написати коментар...';
document.getElementById("commentform").className = 'field11';
Написати коментар...
"Будьте реалстами вимагайте неможливого!"Французьк студенти в травн 1968 року."Знак питання це герб свободи!"Станслав ґжи ЛецУкрана велика морська держава бодай з огляду на те, що наш морськ кордони становлять бльше тисяч клометрв. Питання про те, чи потрбно мати Укран свй пдводний флот, давно вийшло з розряду вйськово-полтичних та фахових дискусй в сферу народного фольклору. ґдиний вйськовий пдводний човен "Запоржжя", який вже деклька рокв чека на замну акумуляторв, став символом безпорадност предметом побутового гумору. А серед людей часто можна почути такий рончний вислв на адресу людини, яка щось власноруч намагаться зробити: "Куме, а ви часом не пдводний човен робите? А акумулятори де братимете?" Добре, що роня живе в укранцях. Головне, щоб вона не перетворилася на хрончний сарказм.Коли я вперше дзнався про те, що в Укран маленька субмарина, до того ж, вона не бутафорською, а робочою, я не поврив. Потм минув певний час на пошуки самого автора, на збирання коштв от, ми вже в Донецький област в сел ґвгенвка. Тут й народилося це диво. Протягом 15 рокв одна людина, без будь-яко офцйно пдтримки чи державного замовлення робила свою справу, втлюючи в реальнсть мрю всього свого життя. Так, руками звичайного, але фантастично вдданого справ пдводника, з'явився малогабаритний пдводний апарат.Володимир Пилипенко, 67-рчний юнак мрйник, автор ункального пдводного човна розповв нам сторю його створення подлився свом новим захопленням зробити "тарлочки, що занурюються", як у команди вдомого пдводника та вченого Ж.-¶. Кусто. З огляду на те, що першй саморобний пдводний човен стояв у двор, а нмецьке телебачення вже вкотре крутило в ефр фльм про ункального укранця його субмарину в степах Донеччини, ми змушен були визнати, що меж людських можливостей нами явно недооцнен.Човен перейшов до мо власност. Ус формальност були дотриман. Ми поспшали до концерту Пола Маккартн: встигнути вдремонтувати субмарину до дня виступу. Бльше тижня напружено роботи, день нч перебирали ус вузли, чистили вд рж , нарешт, пофарбували човен у яскраво-сонячний колр колр вчност, молодост 60-х. За день до концерту пдводний човен був готовий до презентац. Справа залишилася за малим, привезти англйського гостя на базу й познайомити його з укранською "Yellow Submarine". Нажаль, насичений графк спвака й вдсутнсть у репертуар Пола псн про "Жовту субмарину" (авт. Рнго Стар) не дозволили х познайомити особисто. Але, про жовту субмарину Маккартн все ж таки дзнався через свох продюсерв, принаймн вони мен таке розповли наступного дня псля концерту. Музикант похав, а ми вд постановочних фотосесй прийшли до реальних випробувань.¶ от перш випробування пдводного човна "Redcrocy" на вод. Занурення без дозаправки повтряних балонв було неможливе. Тому виршили опустити човен на воду, вдкрити баласти переврити його плавучсть в умовах пдстраховки зовншнми витяжними тросами. Перш хвилини виявили значну розгерметизацю системи подач стиснутого повтря. Нчого дивного субмарина бльше року стояла без належного догляду на вдкритому повтр пд дощем, сонцем снгом. В балонах було близько 20 ат. Виршили, що продути баласт повноцнно не вдасться, а вдтак занурення на перископну глибину вдклали до наступного разу. Головний висновок тестування: човен ма гарну плавучсть. Деференти крен долаються легко. Головн вузли управлння в норм. Переднй нижнй люмнатор пропуска воду. Лва передня цистерна баласту потребу зварювальних робт. Вс проблеми зафксован в бортовому журнал. Цл завдання сформульован.Субмарина змнила мсце швартування з донецького подвр'я на водну базу Кивського моря, змнила власника, змнила колр , очевидно, змнила сво м'я. Тепер човен звати "Червоний крокодил" (Redcrocy). Назва походить вд мфу про те, як зелений крокодил вдкусив шматочок Сонця почав сяяти жовтогарячим, майже червоним кольором. Воно так сталося: зелений старий човен отримав нове, сподваюсь, яскраве життя.Попереду ще багато роботи. Про це в наступних матералах.P.S.Коли в нас запитують: "Для чого Вам це створння?", ми вдповдамо: "А Ви знали про те, що в Укран пдводн човни?", бо запитання це вдгук свободи часто вдповдь нема значення.
Повернення субмарини
Пошук по блогах:
Повернення субмарини | Укранська правда - Блоги
Комментариев нет:
Отправить комментарий